Седалище и адрес за кореспонденция: гр. Смолян, ул. "Първи май" № 2, ПК 4700, БУЛСТАТ 000615424, телефон за връзка: 0301 67520, електронна поща: rugsmolian@iag.bg, интернет страница: www.smolian.iag.bg,  работно време на звеното за административно обслужване 8.30 – 17 .00 часа. 

Дежурен телефон  за уведомяване на РДГ Смолян, при прекъсване на системата за видеонаблюдение в обектите по чл. 206 от Закона за горите - 0878968650 

Дежурен телефон за изпращане на SMS от лице по чл. 211, ал.2 от ЗГ за многократно преместване на една и съща дървесина - 0878968650 

 

Приемно време на директора и зам. директора на РДГ 

понеделник и четвъртък от 10.00 до 12.30 часа 

Предварително записване на телефон 0301/67537 

понеделник от 8.30 до 10.00 часа 

 

РДГ - Смолян уведомява гражданите и своите контрагенти, че могат да извършват плащания чрез ПОС терминал, използвайки дебитна или кредитна карта.

 

Заплащане на такси за заявени административни услуги може да извършите и по банков път на сметка: 

IBAN: BG07UBBS80023106206106, BIC UBBSBGSF на банка ОББ гр.Смолян

 

Регионална дирекция по горите гр.Смолян е регистрирана като администратор на лични данни с идент.номер 52785. 

Координати за връзка с длъжностно лице по защита на личните данни: 

Петя Ризова – главен експерт 

Телефон  - 0301 /6 75 38; 0878445911

Email: rugsmolian@iag.bg

НачалоНовини 2019/12Новина

Изпълнителна агенция по горите | Новини

16.12.2019 - Спиране на сървърите на ИАГ във връзка с профилактика на 17 декември 2019 г.

УВАЖАЕМИ КОЛЕГИ,

На основание чл. 211, ал. 3 от Закона за горите, чл. 5, ал. 1, т. 1 от Устройствения правилник на Изпълнителна агенция по горите и Заповед № 458/30.05.2017 г. на изпълнителния директор на ИАГ за издаване по изключение на хартиени превозни билети за транспортиране на дървесина, когато обектите по чл. 206 от ЗГ нямат връзка с информационната система на ИАГ, Ви уведомяваме, че на 17 декември 2019 г. сървърът отговарящ за базите данни на обектите по чл. 206 от ЗГ ще бъде спрян във връзка с профилактика. Въвеждането и издаването на превозни билети от WEB-базираното приложение, както и работата с 1С Предприятие ще е невъзможно след 17:00ч. Очакваното време за профилактиката ще бъде около 3 часа.

Сървърите, отговарящи за превозните билети от временен склад, издавани от устройства с операционна система Андроид, pb.iag.bg, както и system.iag.bg ще продължат да работят.