Седалище и адрес за кореспонденция: гр. Смолян, ул. "Първи май" № 2, ПК 4700, БУЛСТАТ 000615424, телефон за връзка: 0301 67520, електронна поща: rugsmolian@iag.bg, интернет страница: www.smolian.iag.bg, работно време на звеното за административно обслужване 8.30 – 17 .00 часа.
Дежурен телефон за уведомяване на РДГ Смолян, при прекъсване на системата за видеонаблюдение в обектите по чл. 206 от Закона за горите - 0878968650
Дежурен телефон за изпращане на SMS от лице по чл. 211, ал.2 от ЗГ за многократно преместване на една и съща дървесина - 0878968650
Приемно време на директора и зам. директора на РДГ
понеделник и четвъртък от 10.00 до 12.30 часа
Предварително записване на телефон 0301/67537
понеделник от 8.30 до 10.00 часа
РДГ - Смолян уведомява гражданите и своите контрагенти, че могат да извършват плащания чрез ПОС терминал, използвайки дебитна или кредитна карта.
Заплащане на такси за заявени административни услуги може да извършите и по банков път на сметка:
IBAN: BG07UBBS80023106206106, BIC UBBSBGSF на банка ОББ гр.Смолян
Регионална дирекция по горите гр.Смолян е регистрирана като администратор на лични данни с идент.номер 52785.
Координати за връзка с длъжностно лице по защита на личните данни:
Петя Ризова – главен експерт
Телефон - 0301 /6 75 38; 0878445911
Email: rugsmolian@iag.bg
Изпълнителна агенция по горите | Новини
26.01.2015 - ПРОВЕДОХА СЕ ДВЕ ОБУЧЕНИЯ ПО ДЕЙНОСТ 2 „УЧАСТИЕ В ОБУЧЕНИЯ ОТ КАТАЛОГА НА ИНСТИТУТА ПО ПУБЛИЧНА АДМИНИСТРАЦИЯ“ ОТ ПРОЕКТ А13-22-50/08.05.2014г. „УКРЕПВАНЕ НА ЕФЕКТИВНОСТТА НА ДЪРЖАВНИТЕ ГОРСКИ СЛУЖИТЕЛИ“ ПО ОПАК
В периода 12 – 16.01.2015 г., в гр. София се проведоха две обучения по Презентационни умения с MS Power Point, организирани от Института по публична администрация в изпълнение на Дейност 2 от проект № А13-22-50/08.05.2014 г. „Укрепване на ефективността на държавните горски служители“ по Оперативна програма „Административен капацитет” (ОПАК).
В обучението взеха участие експерти от ГСС Пловдив, ЛЗС Варна и ОСДГ Бургас. В хода на обучението служителите придобиха знания за основните изисквания и характеристики на мултимедийните презентации, както и подобриха своите умения за презентиране на информация.
Следващо обучение по проекта предстои да бъде проведено в периода 26 – 28.01.2015 г. на тема „Електронни таблици с MS Excel (базов курс)“ в гр. София.