Седалище и адрес за кореспонденция: гр. Смолян, ул. "Първи май" № 2, ПК 4700, БУЛСТАТ 000615424, телефон за връзка: 0301 67520, електронна поща: rugsmolian@iag.bg, интернет страница: www.smolian.iag.bg, работно време на звеното за административно обслужване 8.30 – 17 .00 часа.
Дежурен телефон за уведомяване на РДГ Смолян, при прекъсване на системата за видеонаблюдение в обектите по чл. 206 от Закона за горите - 0878968650
Дежурен телефон за изпращане на SMS от лице по чл. 211, ал.2 от ЗГ за многократно преместване на една и съща дървесина - 0878968650
Приемно време на директора и зам. директора на РДГ
понеделник и четвъртък от 10.00 до 12.30 часа
Предварително записване на телефон 0301/67537
понеделник от 8.30 до 10.00 часа
РДГ - Смолян уведомява гражданите и своите контрагенти, че могат да извършват плащания чрез ПОС терминал, използвайки дебитна или кредитна карта.
Заплащане на такси за заявени административни услуги може да извършите и по банков път на сметка:
IBAN: BG07UBBS80023106206106, BIC UBBSBGSF на банка ОББ гр.Смолян
Регионална дирекция по горите гр.Смолян е регистрирана като администратор на лични данни с идент.номер 52785.
Координати за връзка с длъжностно лице по защита на личните данни:
Петя Ризова – главен експерт
Телефон - 0301 /6 75 38; 0878445911
Email: rugsmolian@iag.bg
Изпълнителна агенция по горите | Новини
28.01.2015 - Проведе се обучение по проект ИАГ № А 13-22-51/08.05.2014г. „Развитие на служителите посредством обучение, ефективно управление и мотивация” по Оперативна програма «Административен капацитет»
В периода 19-21.01.2015 г. в учебната база на Института по публична администрация, гр. София, ул. „Будапеща” № 17, се проведе обучение по Дейност 3 от проект ИАГ № А 13-22-51/08.05.2014 г. „Развитие на служителите посредством обучение, ефективно управление и мотивация” по Оперативна програма «Административен капацитет» на 4 служители от РДГ В. Търново по поддейност „Работа с документи MS WORD - ИТО-1”.
Провеждането на обучението се координираше от инж. Д. Бърдаров – ръководител на проекта и г-жа Ваня Христова – счетоводител на проекта. След успешно проведеното обучение, участниците попълниха анкети за качеството на обучението и тест, след което получиха сертификати от ИПА.